Warning: A non-numeric value encountered in /data02/virt52789/domeenid/www.yu.ee/OK/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5837

KAANESTAARI KONKURSS

annab Sinu ettevõttele võimaluse mängida peaosa, mille publikumi moodustavad sajad ja tuhanded pealtvaatajad

VÕTA ÜHENDUST

Tähelepanu YU lugejate seas

Kaanestaari konkurss on meil kujunenud kõige edukamaks tegevuseks, mis toob kohale sadu ja tuhandeid lugejaid nii meie online keskkonda kui ka kaasab paljusid ajakirja trükivalgust ootama.

Kaanestaari konkurss kestab 8 nädalat ning igal nädalal anname ühele ettevõttele võimaluse mängida peaosa.

Seega pääseb kaanestaari konkursile osalema vaid 8 vinget ettevõtet, kes saavad oma tooteid ja teenuseid läbi meelelahutusliku vaatemängu mitmetuhandepealisele publikule esitleda.

Mis kasu saab kaanestaari konkursist YU äriklient?

Konkursil on fookuses ärikliendi poolt etteantud tooted või teenused, mida modellid fotodel kannavad või kasutavad. Koostame fotošuudi tarbeks kontseptsiooni ja kavandi, mis sobib ettevõtte äriliste eesmärkidega.

Meie tiimi kuuluvad professionaalsed jumestajad, juuksurid, stilistid, toimetajad, stsenaristid, videograafid ja fotograafid. Üheskoos loome kuni 8 meeleolukat imago- või tootefotot, koostame atraktiivse reklaamvideo või maineklipi, ning kirjutame müüki toetava artikli, mida ettevõtja saab oma turunduses edukalt kasutada.

Kaanestaari konkursil osaleva ettevõtte tootevisuaali ja kirjapilti näeb ja loeb nädala jooksul kuni 10 000 inimest.

Kuidas see toimub?

Konkurss algab castingu`ga mille raames tulevad kokku eelnevalt võistlusele registreerinud potentsiaalsed modellid, kelledest valime välja kümme. Iga nädala lõpus toimub modellidega pildistamine misjärel riputame fotod YU veebikeskkonna avalehele.

Meie koostööpartneriks on Yes Right Models modelliagentuur, kelle peakontor asub Londonis. 

Võistlus toimub avaliku rahvahääletuse põhimõttel, kus inimesed hääletavad oma lemmikmodellide poolt. Nädala lõpuks langeb kõige vähem hääli kogunud modell konkursist välja. Võistlus kestab seni kuni selgub võitja, kellest saab ajakirja järgmine kaanestaar.

Pildistamine toimub kas YU Magazine koostööpartneri fotostuudios või kliendi poolt valitud lokatsioonis.


Vaata The Body Shop lugu ja tehtud fotosid SIIT

Vaata Pärnu Keskuse lugu ja tehtud fotosid SIIT

Vaata Vyperi lugu ja tehtud fotosid SIIT

Miks osaleda kaanestaari projektis?

 

Täismahus reklaam www.yu.ee kodulehel ühe nädala jooksul:

 

* Modellidega tehtud  fotod
* Ettevõtte lugu
* Logo ja kontaktid

 

Professionaalsed toote – ja imagofotod Eesti noorte modellidega:

Saad kasutada oma turundusmaterjalina: sots.meedias, messil, roll-up`il, reklaamidel, kodulehel vms.

 

Emotsionaalne ja lööv reklaamvideo koos lavastuse ning modellidega.

 

Jagame Sinu lugu YU sotsiaalmeedia kanalites ning uudiskirjas!

 

NÄIDISGALERII

VAATA KAADRI TAHA

Lokatsiooni valikul lähtub meeskond kliendi ärilisest eesmärgist, mille ümber ehitatakse kogu visuaalne pakett.

YU Kaanestaari tiim

Kliendid meist

“Aitäh YU meeskonnale, et kaanestaari konkursi näol meid nii lahedasse projekti kaasasite!”

Marilys Pruul

Rakvere Põhjakeskuse turundusjuht

“Superfun on lahedate inimestega koostööd teha. Mõnus feeling!”

Kätlin Vesi

Podium Media LTD OÜ, CEO & Founder

“Väga asjalik ajakiri on teil toimetama saadud!”

Triin Teresk

Agentuur MARMIN, CEO & Founder

© 2016 YU Magazine

Ajakiri taibukale noorele

toimetus@yu.ee

Tel. +372 5622 5476

Jaga Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Google+